Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home3/stipgosf/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
سفارش قهوه رست شده 1 کیلویی - برکامان

سفارش قهوه رست شده 1 کیلویی

سفارش قهوه رست شده 1 کیلویی را با 3 نوع رست مدیوم، شکلاتی و دارک را به درخواست شما انجام می دهیم و روزانه قابلیت ارسال هم فراهم است.
ما در مجموعه برکامان این امکان را فرام کرده ایم که مصرف کنندگان نهایی قهوه های رست با سفارش به ما بتوانند قهوه مورد نظر خود را ( عربیکا، روبوستا و یا میکس ) مستقیم از کارخانه محل رست خریداری گنند.

سفارش قهوه رست شده

سفارش قهوه رست شده

سفارش قهوه رست شده معمولا به صورت کیسه های 15 کیلویی مخصوص هر دان قهوه البته با نوع سفارشی انجام می شود و با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در این بین بسیاری از خریداران تقاضای اسیاب دون ها دارند که این مهم انجام می شود اما توصیه ما برای حفظ کیفیت دانه قهوه این است که از اسیاب کردن دانه های قهوه زمان زیادی قبل از مصرف خودداری کنند.

سفارش قهوه 1 کیلویی

سفارش قهوه 1 کیلویی

سفارش قهوه 1 کیلویی که مورد نظر ما برای استفاده مصرف کنندگان نهایی است پیشنهادی اقتصادی کیفیتی است که خریداران با خرید هر مقدار قهوه با سفارش قبل بتوانند بهترین بهره را ببرند.
ارسال مستقیم با پست از محل کارخانه رست در واقع ما رستری را به داخل منازل و محل های کار انتقال داده ایم تا مشتریان با توجه به تازه بودن و اقتصادی تر بودن خرید خود نهایت لذت را ببرند.

مرکز رست قهوه

مرکز رست قهوه

مرکز رست قهوه در شهرهای بزرگی همچون تهران اصفهان و مشهد که معرف حضور مشتریان هست قرار دارند اما در این بین خرید از این مراکز برای خریداران عمده به دلایلی، شاید قابل رضایت نباشد البته به دلایل مختلف ما با توجه به اینکه تامین کننده انواع دانه خام قهوه هستیم بنابراین با بهترین شرایط دون قهوه رست شده مورد نظر مشتریان را با بهترین کیفیت فارغ از نوبت و معطلی در زمان ارسال برای شما ارسال خواهیم گرد.

1

  1. سلام وقت بخیر نمایندگی پخش در گیلان را پیشنهاد میدم به شما .در توان دارم پخش در استان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما