Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 6 in /home3/stipgosf/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 18 in /home3/stipgosf/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 30 in /home3/stipgosf/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 42 in /home3/stipgosf/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 54 in /home3/stipgosf/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 63 in /home3/stipgosf/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
مرکز فروش کافی کریمر فول دریم - برکامان

مرکز فروش کافی کریمر فول دریم

فروش کافی کریمر فول دریم FULL DREAM در 2 نوع فله 25 کیلویی با درصدهای چربی 40 و 70 درصد در مرکز فروش قهوه این شرکت اغاز شد.
فول دریم یک برند اسیایی با کیفیت است که در کنار انواع کافی میت های موجود در بازار ایران توانسته مشتریان بسیار خوبی را پیدا کند.

فروش کافی کریمر

فروش کافی کریمر

فروش کافی کریمر که منظور نوع فله 25 کیلویی ان است از جایگاه بسیار مهمی در صنعت قهوه برخوردار است که بیشتر هم انواع خارجی انمورد توجه خریداران می باشد.
این محصول دارای تنوع درصد در مقدار چربی است و به عنوان مثال می شود از برند موکاته لهستان نام برد که 2 نوع 30 درصد و 35 درصد ان وارد ایران می شود.

خرید کافی میت موکاته

خرید کافی میت موکاته

خرید کافی میت موکاته را می توانید در 2 نوع 30 و 35 درصد چربی که در محل کارخانه تولید کشور لهستان در کیسه های 25 کیلویی به صورت فله پر می شود را از ما داشته باشید.
با توجه به فروش کافی میت های متفاوت در بازار که حتی برند گلشاد ایرانی هم در ان به چشم می خورد می توانید با توجه به نوع تولید و یا قیمت این موارد بهترین را انتخاب کنید.

قیمت فروش کافی میت

قیمت فروش کافی میت

قیمت فروش کافی میت با توجه به درصد چربی که از 30 درصد شروع می شود در نظر گرفته می شود و با توجه به وجود مارک هایی مانند موکاته لهستان و یا سوپر و فول دریم چینی و دیگر نوع ها متفاوت است.
برای خرید با بهترین قیمت ها می توانید روزانه استعلام کریمرهای موجود را همراه با لیست قیمت از ما داشته باشید لازم به ذکر است که مقدار سفارش بسیار تاثیر گذار در ثبت قیمت نهایی خواهد بود.

فروش فومر شیر

فروش فومر شیر

فومر و یا همان کف دهنده شیر یکی از اصلی ترین مواد اولیه های تولید بسیاری از پودرهای نوشیدنی مانند کاپوچینو است بنابراین فروش عمده این کیسه های 10 کیلوگرمی فله یکی دیگر از محصولاتی است که در این مجموعه موجود می باشد.
با توجه به فروش فومر شیر در شرکت های بازرگانی که معمولا در تهران مستقر هستند بسیاری از فعالان در بازار هم این محصول را فعالیت دارند که از نظر چگونگی تامین و قیمت بین این 2 روش فروش اختلاف هایی وجود دارد.

کریمر تولید چای ماسالا

کریمر تولید چای ماسالا

برای تولید چای ماسالا می توانید از بهترین کریمرهای موجود ما بهره مند شوید کافی میت هایی که تماما 25 کیلویی است و محصول کشورهای اسیایی و اروپایی است.
با توجه به اینکه در فروش قهوه و پودرهای نوشیدنی بسیار تنوع وجود دارد مادر این شرکت بازرگانی تمام این محصولات را به صورت مستقیم فروش عمده داریم.
پودر کاکائو را هم در مقدار تناژ در انواع مختلف 10-12 ان که کیسه های فله 25 کیلویی می باشد را برای تولید کنندگان هات چاکلت و یا انواع شکلات تامین می کنیم.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما